Zwroty i reklamacje
ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROT TOWARU
Dokonując zakupu w sklepie internetowym rowerycentrum.pl masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Możesz dokonać zwrotu całego lub części zamówienia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być pełnowartościowy.
Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia. Możesz nam ją przekazać wysyłając odpowiedni formularz na adres krakow@happyski.pl, a zwracane towary (wraz z formularzem) – odesłać za pośrednictwem kuriera na adres Rowerycentrum Dąbska 18d, 31-572 Kraków (koszt wysyłki pokrywa kupujący).
Po otrzymaniu od Ciebie towarów wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu wpłaconych środków. Zwrócimy je stosownie do sposobu płatności jaki wybrałeś na etapie składania zamówienia, tj.:
na numer konta (lub karty), za pomocą którego dokonałeś zapłaty za zamówienie – jeśli zamówienie było opłacone z góry,
na numer konta, który wskazałeś na formularzu zwrotu – jeśli zamówienie było opłacone przy odbiorze.
REKLAMACJE
Zamawiając produkty w sklepie internetowym rowerycentrum.pl, masz prawo do złożenia reklamacji, gdy produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy.
Aby złożyć reklamację wypełnij formularz i odeślij go do nas wraz z reklamowanymi produktami.
Możesz skorzystać z gwarancji producenta – jeśli taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny, lub z rękojmi – jeśli towar ma wadę (w tym przypadku na złożenie reklamacji masz 2 tygodnie, licząc od dnia odbioru zamówienia).
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów i formularza z opisem przyczyny reklamacji i oczekiwań dotyczących sposobu jej rozpatrzenia.
Skontaktujemy się z Tobą po rozpatrzeniu reklamacji.